شرایط و قوانین استفاده از خدمات پشتیبانی آبی - ویرایش 1403
قوانین
استفاده از خدمات پشتیبانی منوط به داشتن قراردادن پشتیبانی فعال می باشد. در صورتی که قرارداد شما منقضی شده باشد امکان استفاده از خدمات پشتیبانی را ندارید.
در صورت انقضای قرارداد پشتیبانی، آبی این اختیار را دارد قرارداد خود را تمدید بکند یا نکند. در صورت عدم تمایل آبی به تمدید می توانید از بخش پشتیبانی درخواست قرارداد عدم افشای اطلاعات را کنید و پس از پر کردن آن سورس به صورت کامل به شما تحویل داده میشود.
خدمات پشتیبانی فقط در مورد وب سایت می باشد. هیچ گونه خدمات پشتیبانی بر روی قرارداد های پشتیبانی سایت برای هاست / سرور / ای پی / SSL / Domain و ... ارایه نمیگردد.
خدمات سئو خارج از مسایل پشتیبانی میباشد. و نیاز به قرارداد سئو دارد.
خدمات برنامه نویسی تغییرات و اضافات خارج از بحث قرارداد پشتیبانی است و بر اساس میزان کار تعیین زمان و هزینه میشود و باید مجزا توسط مشتری پرداخت گردد. استفاده از این خدمات نیز نیازمند داشتن قرارداد پشتیبانی فعال می باشد.
قرارداد های پشتیبانی زمان دار میباشد و بعد از اتمام زمان تعیین شده منقضی میشوند. مجموعه آبی میتواند این قرارداد ها را تمدید نماید یا تمدید نکند. البته در صورت عدم تمدید چه توسط مجموعه آبی چه توسط مشتری به معنی قطع شدن سایت نیمباشد. فقط در صورت بروز مشکل امکان استفاده از خدمات پشتیبانی آبی را ندارد.
ساعت کاری بخش پشتیبانی در روز های کاری و غیر تعطیل از ساعت 9 الی 16 می باشد.
زمان رسیدگی به هر تیکت بنا به زمان ارسال تیکت، صف وجود جهت بررسی نوع درخواست از 4 ساعت به بالا می باشد در صورتی که در آخرین ساعات اداری باشد جواب دهی به روز بعد موکول میشود.
پاسخگویی در خارج از ساعات فقط برای مشتریانی که پشتیبانی نقره ای و یا طلایی دارند امکان پذیر است.
پشتیبانی واتس اپ فقط برای مشتریانی که پشتیبانی طلایی دارند در ساعات اداری انجام میپذیرد.
پشتیبانی تلفنی فقط برای مشتریانی که پشتیبانی پلاتین دارند در ساعات اداری انجام میپذیرد.
تیکت ها بر اساس اولویت ارسال بررسی می شود لذا تا پاسخ کارشناسان ما صبور باشید.
پاسخگویی به هر تیکت بنا به نوع درخواست و یا رفع مشکل ممکن است از 1 ساعت تا 3روز کاری تا رفع کامل زمان نیاز داشته باشد.
لطفا تیکت ها تکراری ارسال نفرمایید و یک بار ارسال مورد جهت بررسی قرار میگیرد.
برای ارسال تیکت ها مشکل رو به صورت کامل توضیح دهید و بهتر است برای نمایش مشکل از عکس صفحه ای که مشکل دارد استفاده کنید. دقت نمایید برای اپلود عکس در بخش ضمیمه باید حتما آن را به فایل zip یا rar تبدیل نمایید و حجم هر فایل حد اکثر 1 مگابایت باشد.
تیکت ها را به دقت مطالعه نمایید و طبق اموزش ها و موارد ارسالی در تیکت موضوع را پیگیری کنید در صورتی که تیکت تکراری ارسال شود شامل تخلف میشود.
در صورتی که وب سایت خود را جهت بررسی تحویل گرفته اید حداقل 1 هفته به صورت کامل تست نمایید و تیکت اصلاح مشکلات را یکجا ارسال نمایید.
در صورتی که از سیستم های خارج از مجموعه مثل " هاست - دامنه - سیستم پیامکی - سیستم حساب داری - حساب انبارداری - SSL - سرور - درگاه بانکی" استفاده میکنید مسولیت پیگیری قطعی و یا عدم کار کرد بر عهده مشتری می باشد و شرکت تعهدی در این مورد ندارد.
ارایه هاست تنها برای مشتریان طراحی سایت آبی جهت هاست وب سایت هسته آبی می باشد و امکان نصب سایت های دیگر در آن وجود ندارد.
هاست های عادی اپ تایم 90 درصد و هاست های وی ای پی اپ تایم 92 درصد دارند . یعنی حدود 700 ساعت در سال امکان قطعی وجود دارد. قطعی ها به علت بار سنگین سرور یا به علت بروزرسانی ها ممکن است باشید.
هاست ها به صورت مدیریت شده می باشند به این معنا که فقط جهت استفاده از وب سایت های آبی میباشند و مدیریت و دسترسی آن با ادمین سرور بوده و دسترسی آن محفوظ می باشد. وظیفه پشتیبان گیری آن با مجموعه آبی می باشد.
هزینه کنسلی هاست معادل کسر مدت زمان مصرفی + 15 درصد جریمه کنسلی می باشد که برای هاست های عادی تا 15 روز بعد (خرید یا تمدید) و برای هاست های VIP نهایتا 20 روز بعد قابل بازگشت وجه دارد و در صورت عبور از این زمان امکان کنسل کردن وجود ندارد.
ارایه خدمات پشتیبانی فقط برای وب سایت هایی ارایه میشود که در مجموعه آبی هاست میشوند. درصورتی هاست یا سرور از شرکت دیگری خریداری شود خدمات پشتیبانی ارایه نمیگردد.
اتصال دامنه یا همان پارک دامین به صورت رایگان می باشد اما در صورت تمایل جهت تعویض دامنه اصلی به معنی ریست هاست هزینه بک اپ ساخت هاست و نصب مجدد دریافت میشود.
ارایه خدمات پشتیبانی فقط با شرایط بالا جهت رفع موارد می باشد. موارد اموزشی به صورت تلفنی یا حضوری با هزینه انجام میشود.
نحوه قیمت گذاری خدمات
تعرفه پشتیبانی وب سایت ها
پشتیبانی وب سایت های شرکتی ماهانه 2.500.000 تومان
پشتیبانی وب سایت های فروشگاهی 3.500.000 تومان
پشتیبانی وب سایت های اختصاصی بنا به سیستم قیمت گذاری میشود.
پرداخت 3 ماه شامل 5 درصد، 6 ماه 8 درصد و 1 ساله شامل 10 درصد تخفیف می باشد.
قیمت دامنه (اعم از بین المللی یا داخلی) بر اساس قیمت گذاری مراکز ثبت دامنه گذاشته میشود. پیشنهاد میشود با توجه به اینکه دامنه مالکیت سایت محسوب میشود، دامنه ها را به صورت مستقیم در مراکز ثبت دامنه و یا شرکت های واسطه ثبت نمایید. اگر این دامنه توسط بخش پشتیبانی آبی ثبت شود مالکیت آن برای شما محفوظ می باشد و هر زمان که بخواهید با پرداخت هزینه انتقال (که خود سامانه ثبت از شما دریافت میکند) به شما واگذار میشود.
آبی فروشنده هاست نمی باشد و فقط به مشتریان خود ارایه خدمات انجام میدهد. لذا درصد اشتراک سرور ها بسیار کمتر از سایت های فروش هاست بوده که دارای کیفیت بهتر می باشد. این هاست ها به دو صورت "عادی" و VIP" ارایه میشود. درصد استفاده منابع در هاست های VIP بین 3 الی 5 برابر هاست های عادی می باشد. جهت استعلام قیمت میتوانید ارسال تیکت نمایید و میزان حجم مورد نیاز خود را استعلام کنید.
هاست ها به صورت سالانه ارایه میشود. بازگشت وجه هاست فقط تا 3 روز پس از ثبت امکان پذیر است و در غیر این صورت امکان بازگشت وجه وجود ندارد.
آبی فقط پشتیبانی از هاست/سرور هایی که توسط خود خریداری شده است را انجام میشدهد. لذا در صورتی که هاست/سرور (و یا خدمات دیگر) را از شرکت دیگری دریافت کرده اید امکان گرفتن پشتیبانی اضافه معادل ساع در آن موارد وجود ندارد.
در صورت تمایل به خرید SSL از شرکت های دیگر حتما باید سه فایل Private , Bundle , Certificate را جهت نصب ارایه دهید که به هزینه 200.000 تومان قابل نصب میباشد. در غیر این صورت با پرداخت هزینه 1.370.000 تومان امکان خرید، نصب و راه اندازی و تست SSl از پشتیبانی آبی امکان پذیر می باشد.
در صورتی که هاست و یا سرور از آبی خریداری کنید آپ تایم آن سالانه 99 درصد می باشد یعنی حدود 3 روز و 16 ساعت در سال امکان قطعی دارد.
سرور های آبی در بخش های محتلف قابل ارایه هستند. جهت استعلام از قیمت از بخش ارسال تیکت اقدام فرمایید.
هزینه برنامه نویسی اختصاصی جهت تغییرات سایت و یا امکانات اضافه معادل ساعتی 450.000 تومان می باشد. پشتیبانی نقره ای و طلایی دارای 5 و 12 درصد تخفیف بر روی این هزینه می باشند.
قیمت های کلیه خدمات آبی شامل پشتیبانی، هاست، سرور، SSL ، سامانه پیامکی ، هزینه برنامه نویسی اختصاصی، تغییرات و طراحی به صورت سالانه بر اساس افزایش حقوق و دستمزد همان سال تعیین میشود.
در صورت منقضی شدن هر سرویس و عدم تمدید، در صورت تمایل به تمدید سرویس از هر نوعی که باشد با تعرفه روز محاسبه میشود
درصد تغییر هزینه های سال 1403
(تعرفه ها به صورت دوره سه ماه بررسی و اصلاح میگردد)
پشتیبانی : 40 درصد
برنامه نویسی و تغییرات : 40 درصد
طراحی : 40 درصد
هاست : 40 درصد
سرور :40 درصد
سامانه پیامکی : 40 درصد
SSL : 40 درصد
دامنه : بر اساس قیمت روز سامانه های رسمی